Czy asertywność to rzeczywiście sztuka mówienia „nie"? Do czego można wykorzystać ją w codziennej pracy? Czy można się jej skutecznie nauczyć? Kiedy nie warto być asertywnym? Na szkoleniu postaramy się znaleźć odpowiedzi na te pytania.
Na szkolenie zapraszam wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się na czym polega asertywność i nauczyć się ją stosować w życiu zawodowym i osobistym.
W programie szkolenia m.in.:
- Czym tak naprawdę jest asertywność?
- Od agresji do uległości – skala asertywności.
- Siły hamujące i wspierające asertywność.
- Czemu warto być asertywnym? - skutki braku asertywności dla firmy, pracowników i klientów.
- Jak radzić sobie z trudnymi rozmówcami?
- Jak być dyplomatycznie asertywnym w kontaktach z przełożonym, z klientami i współpracownikami?
- Asertywne udzielanie i przyjmowanie krytyki.
- Asertywna prośba, odmowa i egzekwowanie swoich potrzeb.
- Ktoś nas poniża, lekceważy czy ma roszczeniową postawę – jak reagować?
- Czy zawsze warto być asertywnym?
Jeśli zainteresowała Cię tematyka szkolenia, zapraszam do kontaktu i rozmowy na temat celu, jaki zrealizować ma to szkolenie i Twoich oczekiwań – na tej podstawie przygotuję program już ściśle dostosowany do Twoich potrzeb.

Co daje gwarancję wysokiej jakości i efektywności tego szkolenia?
- Dokładne rozpoznanie celu szkolenia poprzedzające stworzenie programu.
- Doświadczenie trenera: dydaktyczne, biznesowe i w pracy jako psycholog i terapeuta.
- Warsztatowy charakter pracy metodami aktywizującymi uczestników, dobrze dobrana proporcja teorii i praktyki.
- Wsparcie trenera w zaprojektowaniu i przeprowadzeniu działań typu follow-up, zwiększających efektywność szkolenia.
- Możliwość konsultacji z trenerem pytań i wątpliwości z obszaru HR przez rok po zakończeniu szkolenia.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak prowadzę szkolenia, zapraszam do lektury artykułu i inspiracji…