Czym tak naprawdę jest inteligencja emocjonalna? Czy jest prawdą, że jej poziom decyduje o osiągnięciu sukcesu, także w biznesie? Czy potrafisz rozpoznawać emocje innych ludzi i swoje? I czy można je kontrolować? Na szkoleniu postaramy się znaleźć odpowiedzi na te pytania.
Na szkolenie zapraszam wszystkich, którzy chcieliby rozwijać swoje kompetencje w obszarze inteligencji emocjonalnej.
W programie szkolenia m.in.:
- Czym są i jak powstają emocje? – od mózgu do serca.
- Umysł racjonalny i emocjonalny – czy któryś jest ważniejszy?
- Czym jest inteligencja emocjonalna i czy rzeczywiście decyduje o osiągnięciu sukcesu?
- Jak rozpoznawać emocje swoje i innych?
- Mikroekspresje - charakterystyka i rozpoznawanie emocji na podstawie mimiki.
- Do czego emocje są potrzebne w biznesie?
- Komunikowanie się oparte na empatii – kiedy warto stosować?
- Emocje jako źródło powstawania konfliktu – jak nim zarządzać?
- Jak adekwatnie reagować na emocje innych ludzi?
- Metody radzenia sobie z nieprzyjemnymi emocjami – samoregulacja.
- Techniki ułatwiające kierowanie emocjami.
Jeśli zainteresowała Cię tematyka szkolenia, zapraszam do kontaktu i rozmowy na temat celu, jaki zrealizować ma to szkolenie i Twoich oczekiwań – na tej podstawie przygotuję program już ściśle dostosowany do Twoich potrzeb.

Co daje gwarancję wysokiej jakości i efektywności tego szkolenia?
- Dokładne rozpoznanie celu szkolenia poprzedzające stworzenie programu.
- Doświadczenie trenera: dydaktyczne, biznesowe i w pracy jako psycholog i terapeuta.
- Warsztatowy charakter pracy metodami aktywizującymi uczestników, dobrze dobrana proporcja teorii i praktyki.
- Wsparcie trenera w zaprojektowaniu i przeprowadzeniu działań typu follow-up, zwiększających efektywność szkolenia.
- Możliwość konsultacji z trenerem pytań i wątpliwości z obszaru HR przez rok po zakończeniu szkolenia.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak prowadzę szkolenia, zapraszam do lektury artykułu i inspiracji…